איך להיפטר משומן בטני

אם צברת עודפי שומן בבטן עקב הזנחה של תזונה נכונה ופעילות גופנית, הריון או הזדקנות, יש לנו פתרון שיעזור לך להוריד שומן.

להלן מבט על אסטרטגיות מוכחות שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהיפטר משומן בטני. ישנן אסטרטגיות חכמות רבות שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהפחית את השומן בבטן.

איך להיפטר משומן מהבטן?

נתחיל עם הבסיס והדבר הראשון הוא להתחיל לעשות כמה תרגילים כמו יוגה, אירובי וריצה. רוב האנשים ישתמשו בדברים האלה ויחזרו לימים ההם. לא נמשיך על שלב זה במאמר זה, כי אני אסביר לך אותו יותר לאחר שתסיים את הדיאטה. עם זאת, אני אתן לך מדריך שלב אחר שלב מהיר כיצד לעשות יוגה ולעשות אירובי וריצה.

כיצד להיפטר מהשומן מהרגליים והירכיים?

תחילה תעשה כמה תרגילי אירובי, יוגה וריצה. לפי זה אני לא אומר לעשות ספרינטים או לרוץ 10k. אני מתכוון רק לכמה תרגילי אירובי כמו רכיבה על אופניים, רכיבה על אופניים וריצה. התחל לאט ולאט לאט הגביר את המהירות.

ליוגה: בצע כל תנוחה או אסאנות במשך 15-20 דקות במשך 3-4 פעמים בשבוע או לפחות עשה במשך 10-15 דקות לפחות פעם בשבוע.

זה לא ייקח לך יותר מ-15 דקות לכל אחת מהתנוחות, ואתה יכול לעשות כל אחת אחת לשבוע בחודשים הראשונים עד שתכירי את התנוחות. אל תלך אל האחרון, אם אתה לא יכול לעשות זאת בפעם הראשונה.

אם אתה מתחיל, התחל עם 10 -15 דקות למשך 3 מפגשים בשבוע והגדל בהדרגה את הזמן שלך ככל שאתה מתקדם.

אז קדימה, בצעו גם את תרגיל אירובי לפי בחירתכם. אם במקרה אתה נהנה מרכיבה על אופניים או ריצה אז רכיבה על אופניים או ריצה יהיו האפשרויות הטובות ביותר שלך.

עשה אירובי במשך 50 דקות עד שעה.

בצע כל ריצה/מחזור במהירות נוחה ואיטית מספיק בהתחלה.

רץ במשך שעה אחת

אם אתה יכול, עשה זאת 5 ימים בשבוע, לאחר מכן 4 ימים, ואז 3 ימים ואז יומיים אם אתה יכול.

אם אתה מרגיש שאתה לא מאבד שומן, הגדל את זמן האימון שלך מכיוון שזה ימריץ את מערכת חילוף החומרים שלך ויגרום לך לשרוף יותר קלוריות גם לאחר אימון. זה גם ייתן לך את רמות הסיבולת הנדרשות. בצע את התרגילים האלה 3-4 פעמים בשבוע ועשה כמה תרגילי אירובי טובים.

לאחר שהתחלת לעשות קצת אימונים, תוכל להפחית את זמן הפעילות הגופנית, אך אל תפחית את הזמן שלך לפחות משעתיים. אפילו לעשות מרווחים קטנים של 30-60 שניות לכל היותר לכל תרגיל. זה יגרום להשפעה על בלוטת התריס, הלב ואיברים אחרים שיש לטפל בהם לפי הסדר.

לאחר שהתחלת תוכל להפחית בהדרגה את זמן המרווח הזה, אך אל תפחית את הזמנים לפחות מ-30 שניות עבור כל פעילות גופנית. אתה יכול להגדיל את מספר הפעמים שתעשה את זה גם בשבוע, אבל גם לשמור על דפוס קבוע של

נסה אימוני כוח – אימון כוח יכול לעזור לך לרדת במשקל מכיוון שהוא בונה מסת שריר

ושרירים שורפים יותר קלוריות מאשר שומן. אם אתה דוחף את השרירים שלך לכישלון באימון התנגדות, אתה יכול אפילו לבנות שריר על ידי שריפת שומן בטני תוך אכילת מספיק חלבון. השינוי הפשוט ביותר שאתה יכול לעשות בתזונה שלך כדי להיפטר משומן בטני הוא לאכול מספיק חלבון.