איך לבנות עיצוב בגבס בעזרת פלס לייזר

ל- PS-180 Cross-Line החדש לייזר רמה בעל עיצוב ומצגת קטנים במשקל קל של 1.7 קילוגרם ועובד עם 3 סוללות AA למשך 35 שעות שירות.

עם שתי אלומות אור נפרדות ודיוק גבוה

לייזר Cube 2 360 Cross-Line לייזר מציע טווח עבודה גדול יותר מהאפשרויות האחרות ברשימה זו. עם זאת, זה הופך את תליית התמונות, הרכבה על הקיר והקמת מדפים למהירים וקלים. זהו כלי מדויק עם טווח עבודה ארוך של 230 רגל והוא הבחירה המושלמת הן לאנשי מקצוע והן לבעלי בתים כאחד.

רמות נוספות וקווי לייזר אדומים יעילים לפרויקטים של יישור פנימי כגון תליית תמונות

התקנת מדפים והידוק קיר. לצורך עבודות קיר גבס, אתה צריך מטוס לייזר נקודתי ומישור לייזר חוצה כדי להציג קווים אופקיים ואנכיים על קירות חדר סגור.

הוא פולט לייזר המציג את הרמות על קירות תחנת עבודה חיצונית, ובהתאם לסוג רמת הלייזר ניתן לנקב אותו במספר קווים או בלייזר סיבובי שיכול להציג רמות ב -360 מעלות. אתה יכול להשתמש בגלאי לייזר כדי ללכוד וללכוד את הלייזר על הקיר. אם אתה תולה רק תמונה אחת על הקיר, אינך צריך סולם לייזר.

-אם אתה רוצה לסדר את התמונות שלך בקו אופקי או אנכי ישר על קיר

החזק את מטוס הלייזר על הקיר ויישר אותו בעזרת יישור בועות כדי ליישר את עצמו. עם שכבה על חצובה, אתה יכול להתאים, ליישר ולהקרין באופן חופשי את הקו שלך כדי לסמן את המקום שבו אתה רוצה למקם את התמונות שלך עבור התקנות קיר אחרות. אם אתה רק רוצה ליצור שורה אחת או שתיים של תמונה או אם אתה תולה הרבה אמנות קיר, רמה לייזר מועילה.

ברגע שאתה יודע לתלות תמונות על הקיר עם מטוס לייזר

זה הופך למשב רוח. ניתן להתקין את סולם הלייזר על חצובה או על קיר, ויש לך את החופש לדפוק את הציפורניים ביד אחת לתליית המסגרות. לייזר יכול גם לסייע בסימון מיקום התלייה של הקיר אם רוצים לתלות סדרה שלמה של תמונות באותו גודל.

כדי להצמיד יחידה רגילה לקיר, יש צורך בלייזר ישיר כדי לצפות בקו ישר. השתמש במגנטים שסופקו עם מקלט הלייזר והנח על משטח שטוח באותו גובה כמו מטוס הלייזר. אתה יכול גם להשתמש בגלאי בריח שלם כדי לסמן את המיקום שלך במספר כיוונים כדי להבטיח את הדיוק הטוב ביותר.

שלב את מוצא הבריח עם לייזר חוצה קווים כדי לסמן את כל אורך הבריח, והכה מספר ברגים באותו גובה. השתמש בפיסת סרט צבע על הקיר אם אתה רוצה להימנע מכתמים.

אם התיאור לעיל אינו מובן לך ואינך מבין כיצד לשים את המשואה בטיח, סרטון זה יעזור לך למלא את החדר. לאחר החלקת המשואה, הטיח מיושר עם כל משטח הקיר וכבר אין צורך להסירו.

המרחק בין המשואות למדרגות קיר הגבס במהלך התקנתן יכול להיות בין 600 ל -1,000 מ"מ

הגדלת המרחק הזה אינה מתאימה למסילות משקל, כאשר החוקים גדלים והמאמץ ליישר את שכבות הטיח גדל. התקנת המשואות מאפשרת להפחית את עלויות העבודה, צריכת הגבס וזמן הייצור.

מצא את הנקודה הנמוכה ביותר של התקרה שבה גובה התקרה החדש נמדד על ידי קרן הלייזר בנקודות שונות (1) בשרטוט

בפינה, הכניסו מסמר לנקודה הנמוכה לאורך קו הלייזר. כעת נוכל לבחור את מצב מטוס הלייזר, שעוזר לנו לבנות את המישור האנכי בו נמצאים משטחי הקיר.

אנו נעים קרוב ככל האפשר לקיר כך שהמטוס הווירטואלי עובר במקביל למשטח הקיר והקורה לא תיגע בו. אנו מכינים סרגל, אך אם הרולטה לא מתאימה, אנו מיישמים נקודה נוספת על הקיר.
למידע נוסף בתחום של איך לבנות עיצוב בגבס בעזרת פלס לייזר כדאי לבדוק ב- deko-israel.co.il

אנו מצמידים את הכלל למשטח הקיר כדי לקבוע את המרחק בין הקיר לכלל. כך מסלול מטוס הלייזר קובע את המרחק בין משטח הקיר למישור הווירטואלי.

מטוסי לייזר

הנקראים גם רמות, מכילים נוריות LED או פריזמות, המאופיינות בקווים אנכיים ואופקיים גלויים. הודות למטוסי לייזר אפשר לבנות מטוסי קיר, מטוסי משואות, רצפות, תקרות ומשטחים אחרים על ידי הנחת אריחים, למינציה ועבודות נוספות.

מגלירי בורג מגנטיים אינם חודרים מספיק טוב

ודגמים אלקטרוניים עצלנים. שיטת הרמה המתוארת לעיל מביאה לתקרה שטוחה המחזקת את מבנה התקרה הקיימת. ניתן ליישר פסי תקרה, לוחות וקורות גבס ברוחבים משתנים כך שהקירות יתיישבו ויתחזקו ולא יעלו.

מבחרנו של מוצאי החתיכים הטובים ביותר לטיח קירות הוא לא רק מאתר חתיכים, אלא גם גלאי מתכות. הוא מסוגל לזהות מתכת במגוון חומרים, כולל טיח.

בואו נסתכל על הלייזר החוצה-קו-פילוס העצמי של בוש ועל הקורה הירוקה של Visimax. זכור כי אתה יכול להפעיל קו לייזר בעוצמה גבוהה ולפלס משני צידי קו אנכי העובר לאורך התקרה או הרצפה.

כיצרנית מובילה של כלים חדשניים ואיכותיים, ג'ונסון כלי פילוס הוא שם מוביל בתעשיית פילוס הלייזר. כאשר אתה מבצע משימות קטנות בתוך הבית או באתר בנייה, בוש מייצרת מאזני לייזר שיכולים לעזור לך לבצע את העבודה וליישר את הלחמה.

Similar Posts