כרטיסים להארי פוטר בלונדון
|

כרטיסים להארי פוטר בלונדון עם לונדון פס

3 הדברים הטובים ביותר לעשות בסיור בסטודיו הארי פוטר ובסביבתו

פוסט זה הוא אוסף של הדברים הטובים ביותר לעשות בסיור שלך באולפן הארי פוטר ובסביבתו.

  1. בקר בפלטפורמה 9 3/4: אם אתה מעריץ של הארי פוטר, זה חובה מוחלטת. זה המקום שבו אתה יכול ללכת דרך החומה כדי לעלות על הרכבת וללכת להוגוורטס.
  2. טיילו דרך Privet Drive: זה המקום שבו הארי גדל עם דודתו פטוניה, דודו ורנון ובן דודו דאדלי דרסלי. הרחוב שוחזר יפה במגרש האחורי של הסטודיו.
  3. חקור את סמטת דיאגון: זה היה אחד המקומות האהובים עלי בסטודיו, הוא העתק של רובע הקניות הקסום מעולמו של הארי פוטר, עם רחובות מרוצפים, חנויות כמו ציוד קווידיץ' ווויזלי ועוד.

מהן הדרכים בהן תוכל לקנות כרטיסים להארי פוטר?

ישנן דרכים רבות לקנות כרטיסים להארי פוטר. אתה יכול לרכוש אותם מהאתר הרשמי, Ticketmaster או StubHub. אתה יכול למצוא אותם גם באיביי, Craigslist או Kijiji.

אתה יכול גם לקנות כרטיסים להארי פוטר בלונדון בהנחה על ידי קנייתם לפני תאריך ההשקה. אתה יכול לעשות זאת על ידי הרשמה לניוזלטר או מעקב אחר החברה ברשתות החברתיות.

עולם הקוסמים של הארי פוטר

הארי פוטר היא סדרת רומני פנטזיה שנכתבה על ידי הסופרת הבריטית ג'יי קיי רולינג.

הספר הראשון בסדרה, הארי פוטר ואבן החכמים, ראה אור ב-1997 על ידי בלומסברי בבריטניה ו-Scholastic Press בארצות הברית. הסיפור עוקב אחר הארי פוטר, קוסם צעיר שלומד שהוא צאצא של הקוסם והמנהל המפורסם אלבוס דמבלדור, כשהוא לומד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות כדי ללמוד כיצד להפוך לאחד הקוסמים הטובים ביותר בדורו.

הארי פוטר תורגם ליותר מ-200 שפות עם יותר מ-450 מיליון עותקים שנמכרו ברחבי העולם. הוא דורג במקום הראשון ברשימת "20 הספרים המשפיעים ביותר מאז 1923" של מגזין "טיים" ועובד לשמונה סרטים

לונדון היא עיר קסומה שהיא ביתו של עולמו של הארי פוטר. אם אתה מעריץ של הסדרה, אז אתה חייב לבקר במקום הזה. בעיר יש אטרקציות ומקומות רבים הקשורים לסיפור, כולל הארי פוטר וורלד וסיור בסטודיו הארי פוטר.

איך מגיעים לשם

הסיור מציע למבקרים את ההזדמנות לחקור תפאורות ואביזרים משמונה מהסרטים שוברי הקופות. אתה יכול גם לראות תלבושות ואביזרים איקוניים ששימשו כמה מהדמויות הזכורות ביותר בתולדות הקולנוע – כולל מקל המטאטא נימבוס 2000 של הארי והמטריה הוורודה של האגריד.

המבקרים יוכלו לראות כיצד נעשה שימוש באנימטרוניקה כדי להחיות יצורים כמו Buckbeak וכיצד הם נעשו לעוף. הם גם יקבלו הזדמנות לחקור את סט טירת הוגוורטס, סמטת דיאגון ותחנת קינגס קרוס – כמו גם לגלות כיצד אפקטים מיוחדים

הארי פוטר הוא תופעה כלל עולמית וסיבוב ההופעות של אולפני הארי פוטר בלונדון הוא אתר חובה לכל מעריץ. האולפן שימש כמקום הצילום של כל שמונת סרטי הארי פוטר. עם זאת, לפני שאתה יוצא לסיור, אתה צריך לדעת איך להגיע לשם.

יש הרבה אטרקציות בלונדון שנמצאות בקרבת האולפנים, כך שקל לשלב את הביקור שלך עם מראות אחרים. אתה יכול להיעזר במדריך שלנו כדי לגלות מה מוצע בעיר הנהדרת הזו!

האם אנחנו צריכים להביא אוכל ו/או משקאות משלנו?

לא.

עולם הקוסמים של הארי פוטר™ באולפני יוניברסל הוליווד™ הוא פארק שעשועים מלא בהפתעות קסומות. ואחת ההפתעות המענגות היא שלא תצטרכו להביא אתכם אוכל או שתייה לפארק!

שיתוף פעולה עם אולפני יוניברסל הוליווד™ מציע מגוון רחב של אפשרויות אוכל טעימות, זולות ושירות מהיר לכל אחד במסיבה שלך.

בנוסף, חברי הצוות שלהם שמחים לספק לך מים חינם במהלך ביקורך.

בלונדון יש הרבה סיורי אוכל ושתייה, אבל מה הכי טוב? חוויית הארי פוטר של אולפני לונדון היא אחד הסיורים הפופולריים ביותר בלונדון שמציעים גם אוכל וגם שתייה.

הסיור בסטודיו הארי פוטר בלונדון כולל "ארוחת ערב בהוגוורטס". תוכלו ליהנות מארוחה בת 3 מנות הכוללת מנות ראשונות, מנה עיקרית וקינוח. תוכלו ליהנות גם מבירה חמאה או מיץ דלעת במהלך הארוחה.

הסיור מציע גם זמן בלעדי למשקאות עם בירת חמאה או מיץ דלעת לרכישה.

עכשיו אתה יכול לשתות את המשקה האהוב עליך מסדרת הארי פוטר עם האוכל האהוב עליך גם כן!

מה זה לונדון פס?

לונדון פס הוא כרטיס תיירים המציע הנחות ומבצעים שונים על סיורים, אטרקציות, מסעדות וקניות.

הלונדון פאס נוסדה ב-1994 על ידי שני יזמים שרצו להציע לתיירים את ההזדמנות לראות את העיר לונדון במחיר מוזל. הם רצו להציע למבקרים חלופה לתשלום עבור כרטיסים בודדים עבור כל אטרקציה או מזכרת. המייסדים הצליחו להפוך את הכרטיס לזמין במחיר סביר על ידי משא ומתן עם מקומות תיירות וספקים כמו מוזיאונים ומסעדות. ה-London Pass עודכן באופן רציף מאז הוצג לראשונה עם אטרקציות חדשות שמתווספות מדי שנה.

לונדון פס הוא כרטיס סיור המציע מגוון רחב של הנחות והטבות למבקרים בלונדון. ישנם 2 סוגי כרטיסים זמינים: כרטיס ליום אחד, בעלות של 55 פאונד, וכרטיס ל-3 ימים, שעולה 89 ליש"ט.

הלונדון פס כולל כניסה ליותר מ-60 אטרקציות, ביניהן מאדאם טוסו, אקווריום סי לייף לונדון, מצודת לונדון ועוד. בנוסף לכך, הוא כולל גם כניסה חופשית ליותר מ-50 מוזיאונים מובילים בעיר כולל המוזיאון הבריטי ומוזיאון הטבע. עם הכרטיס הזה תוכלו גם לדלג על כל התורים באטרקציות אלו עם גישה עדיפות וכן ליהנות מנסיעה בלתי מוגבלת בכל התחבורה הציבורית באזורים 1-6 ביום או בימים שבחרת.

מהו כרטיס לונדון?

לונדון פס הוא כרטיס סיור בלונדון המעניק לך גישה ליותר מ-60 אטרקציות מובילות בעיר. ניתן לקנות כרטיס ליום אחד או ליומיים. הכרטיס ליום אחד עולה 59.00 ליש"ט והכרטיס ליומיים עולה 99.00 ליש"ט, הכולל את כל דמי הכניסה לאטרקציות, בתוספת נסיעה חינם בתחבורה ציבורית בלונדון

מהן המבצעים הטובים ביותר למטיילים ליומיים/שלושה לכרטיס לונדון?

לונדון פס הוא כרטיס שמעניק לך גישה ליותר מ-60 אטרקציות ומוזיאונים בלונדון. ניתן לחסוך עד 20% הנחה ממחיר כרטיסים בודדים.

העסקאות הטובות ביותר הן כרטיסי לונדון ליומיים ושלושה ימים. כרטיס London Pass ליומיים עולה 75 פאונד שהם 25 פאונד מהמחיר המקורי. כרטיס לונדון פס ל-3 ימים עולה 110 פאונד שהם 40 פאונד מהמחיר המקורי.

לונדון פס הוא כרטיס שמעניק לך גישה לאטרקציות המובילות של לונדון, מוזיאונים, סיורים ועוד. הוא מספק לך את הדילים הטובים ביותר עבור מטיילים ליומיים או שלושה בלונדון. אתה יכול לבחור מתוך מגוון של טיולי יום עם כרטיס נסיעה ללונדון כמו ביג בן ומגדל לונדון או ארמון בקינגהאם וטירת ווינדזור. עם כל כך הרבה אפשרויות, קשה לבחור איזו מהן הכי מתאימה לך.

הלונדון פס מציע את הדילים הטובים ביותר למטיילים המבקרים בלונדון למשך יומיים או שלושה. הוא מספק למבקרים גישה לאטרקציות וסיורים מובילים בעיר, כמו גם כניסה חופשית ליותר מ-60 מוזיאונים ואתרים בעיר כמו המוזיאון הבריטי, הגלריה הלאומית, קתדרלת סנט פול, מצודת לונדון ועוד. למבקרים יש אפשרות

מהן המבצעים השנתיים הטובים ביותר לכרטיס ללונדון?

לונדון פס מציע מגוון מבצעי כרטיסים שנתיים שונים ללונדון. הכרטיס השנתי הטוב ביותר הוא ה-Premium Plus Pass המאפשר לכם לבקר בכל האטרקציות והמוזיאונים בלונדון כמה פעמים שתרצו במהלך השנה.

הלונדון פאס הוא כרטיס שמציע כניסה חינם ליותר מ-60 מהאטרקציות המובילות בעיר. אתה יכול להשתמש בו במשך שנה שלמה, ואפילו תוכל לקבל את כספך בחזרה אם לא תשתמש בו.

לונדון פס זמין במחירים שונים בהתאם למספר הימים שתרצו לבלות בבירת בריטניה. הכרטיס עולה 155 ליש"ט ליומיים, 205 ליש"ט לשלושה ימים, 255 ליש"ט לארבעה ימים, או 285 ליש"ט לחמישה ימים (המחיר כולל כרטיס מבוגר וילד אחד מתחת לגיל 16). אם

Similar Posts