למה חשוב לשפר את המהירות של האתר שלך

ההשפעות שלמעלה על המהירות והביצועים של האתר הן סיבה מספקת לשים לב לאופן הטעינה של דפי האינטרנט שלך ולאופן פעולת עגלת הקניות שלך. מהירות האתר שלך משפיעה לא רק על חווית המשתמש שלך, אלא גם על התעבורה שלך ועל דירוגי הדפים של Google, ולכן חשוב לוודא שהכל תקין. זה שווה את הזמן והמאמץ הנוספים לשפר את מהירות האתר שלך, מכיוון שתבחין בהבדל עצום בכל היבט של אתר האינטרנט שלך.

גוגל ידועה בכך שהיא שולחת אנשים לאתרים איטיים שיש להם השפעות הרסניות על חוויית המשתמש ולכן אין להתפלא שענקית החיפוש מעריכה את מהירות האתר

אנו יכולים להסיק כי אתרים איטיים מהווים בעיה של שימושיות וקידום אתרים מכיוון שאנו יודעים שמשתמשים שונאים לחכות שדפי אינטרנט יטענו, וגוגל משתמשת במהירות האתר כגורם בדירוג החיפוש שלו.

ענקית החיפוש יודעת שהפניה של אנשים לאתרים הטעינים לאט עלולה לפגוע בחוויית המשתמש

והוא מייחס חשיבות רבה למהירות העמוד בקביעת הדירוג שלו. מהירות הדף היא גורם עצום להצלחת אתרי האינטרנט שלך מכיוון שהיא משפיעה על דירוג מנועי החיפוש שלך, שביעות רצון הלקוחות ושיעורי ההמרות. זה משפיע גם על חווית המשתמש ויכול ליצור או להרוס את האתר שלך.

מהירות הדף

היא אחד הדברים הראשונים שאנו בוחנים כאשר אנו מבצעים ביקורת SEO, מכיוון שזו אחת הדרכים הקלות ביותר לבצע שיפורים גדולים באתר שלך. כאשר אנו מדברים על מהירות האתר, אנו מתייחסים למהירות ההורדה של הדף, שזה הזמן שבו אתרי האינטרנט שלך ייטענו למשתמשים כאשר הם לוחצים על קישור לאתר במנועי חיפוש או במדיה חברתית. מהירות הדף היא גורם SEO טהור, וניהול זמני הטעינה ישפר את הדירוג, חווית המשתמש ושיעור ההמרות.

ישנם הרבה גורמים המשפיעים על משך הזמן שדף לוקח לטעון באתר שלך

וישנן דרכים רבות ושונות שבהן תוכל להגדיל את מהירותך ולשפר את חווית המשתמש. מהירות האתרים שלך משפיעה על דירוג האתרים שלך ועל שיעור ההמרות שלך, ולכן אתר אינטרנט נטען במהירות הוא חיוני.

שיפור מהירות הדף שלך יעזור לך לעלות בדרגות

לתת למשתמשים שלך חוויה טובה יותר ולהגדיל את הסיכויים שלך להשיג המרות חשובות אלה. עם מהירות הורדה טובה של האתר שלך, תספק חוויית מותג טובה יותר ללקוחות וללקוחות הפוטנציאליים, חוויית משתמש אופטימלית שממנה תוכל לצפות לשיעור המרה מוצק, ותקדיש תשומת לב רבה לטקטיקות SEO באתר, כגון: יצירת תוכן תוסס והשגת קישורים נכנסים רציניים. מכיוון שגוגל ממשיכה לתגמל אתרים ידידותיים עם חווית דף חיובית, SEO שלך צריך להתמקד בשיפור מהירות הדף שלך.

כדי לקבל סקירה כללית של מהירות הדף הנוכחית שלך בדוק את האתר שלך בעזרת כלי כמו תובנות מהירות הדף של Google. בנוסף לזמן טעינת העמוד, אנו יכולים גם ליצור דוגמאות למהירות ומהירות האתר למספר דפים באתר. סיכום של זמן טעינת הדף – כולל גודל העמוד, מספר הבקשות – וכיצד הוא נערם בהשוואה לדפי בדיקה אחרים – נותן לך מבט על מצב האתר שלך – מהירות. מעקב לאורך זמן הוא דרך קלה לעקוב אחר שיפורים והפסדי ביצועים.

לאחר הזנת כתובת אתר האינטרנט שלך

הכלי מנתח מגוון גורמים כגון מהירות דף, חסימות הורדת תמונות, Hangouts של HTML, JS ו- CSS, מיקום גיאוגרפי, כותרות HTTP איטיות, מזעור מהירות התסריטים שלך, ביצועי CDN, מהירות עיבוד הדפדפן, גודל הדף ומספר הבקשות הכוללות שהתוכן משרת את מבקרי הדף. בשנת 2010, Google החלה להשתמש במהירות האתר באלגוריתם שלו כאות דירוג וממשיכה לשמש כאחד הגורמים הרבים הקובעים אם האתר שלך מופיע בתוצאות החיפוש. למרות שגוגל הכירה בכך שמהירות הדף היא הגורם העיקרי שלה, היא הוגבלה אז לאתרים שולחניים שעדיין היו באינדקס, אך עם יישום הקיץ, חשבונות מובייל יוצרים יותר תנועה באתרים רבים.

בשנת 2017, גוגל הודיעה שתתחשב יותר במהירות הדף על ידי הכללת מהירות אתרי הסלולר בדירוג אתרים בדף הראשון של הדפים והתאמה אישית של הדירוג לאתרי מובייל.

אתרים ודפים שלוקח להם זמן לטעון בדפדפן מונעים בסופו של דבר על ידי משתמשים

לאור השימוש ההולך וגדל במכשירים ניידים ו -61% ממשתמשי המכשירים הניידים אומרים כי לא סביר שיחזרו לאתר נייד שהם מתקשים לגשת אליו, חשוב להבטיח מהירות טעינה מהירה של דפי מובייל.

חשוב לציין כי גוגל שמה דגש על מהירות האתר בדירוג

מה שמעיד כי לרלוונטיות של האתר יש משקל רב יותר ממהירות האתר כולו. גוגל טוענת שעדכון המהירות שלה, שהופך את מהירות הדף לגורם דירוג בחיפוש בנייד, משפיע רק על דפים איטיים, כלומר לא ישפיע על רוב האתרים.

במאמץ לשפר את חווית המשתמש ולהאיץ את זמן הטעינה של אתרי האינטרנט שלהם

Amazon.com שמחה להודיע כי ההמרות עלו ב -2% לאחר שיפור של שנייה במהירות הדף. כפר רהיטים קמעונאים בדק את מהירות האתר שלהם ופיתח תוכנית לפתרון הבעיות שנמצאו, וכתוצאה מכך הפחתה של 20% בזמן הטעינה ושיעור המרה גבוה יותר ב -10%.

תוצאות החיפוש של Google יכללו אות חוויית דף חדש ממאי 2021. הוא משלב חיוניות מרכזית באינטרנט עם אותות חיפוש קיימים כדי למדוד את האופן שבו המשתמשים תופסים אתרים, והיא תמדוד את מהירות מהירותם הם חושבים שהאתר שלך נמצא.

Similar Posts