מדריכות היפ הופ

רקדנים בעלי הכשרה קלאסית פיתחו את סגנונות הסטודיו הללו כדי ליצור כוריאוגרפיה מריקודי היפ הופ שבוצעו ברחוב. תוכנית הטלוויזיה Soul Train וסרטי שנות ה-80 Breakin, Beat Street ו-Wild Style הראו את הלהקות ואת סגנונות הריקוד הללו בשלבים הראשונים שלהם; מכאן שהופך את ריקוד ההיפ הופ המסורתי לגלוי יותר.

תעשיית הריקוד הגיבה עם גרסה מסחרית של היפ הופ באולפן, המכונה לפעמים "הסגנון החדש", וסגנון ריקוד ג'אז בהשפעת היפ הופ שנקרא "ג'אז-פאנק". בשנות ה-90 ענף הריקוד הגיב בסטנדרטיזציה והדרכה בצורה.

אתה יכול למצוא בקלות שיעורי היפ הופ והדרכות בחינם באינטרנט

אבל הדרך הטובה ביותר ללמוד היא ליצור קשר עם מורה פרטי לריקודי היפ הופ. עבודה עם מדריך פרטי לא רק הופכת את הלמידה לקלה וקלה אלא הקורסים מותאמים לך ולרמתך. אם אתם כבר מכירים ומכירים את היסודות של ההיפ הופ, תרגישו נוח יותר בשיעורי הביניים.

בשיעורי "1.0 STANDARD"

אנו מנתחים את ה-ABC של ריקוד ההיפ הופ, כך שלא רק תלמדו לרקוד, אלא גם תרגישו כמו רקדן היפ הופ. אנו מתמקדים במוזיקליות ובפרטים, ומאפשרים לכל תלמיד להתקדם לשיעורי ריקוד היפ הופ וג'אז מתקדמים. אנו משלבים את הסגנון האנרגטי של היפ הופ מודרני עם הגרוב המשיי של R&B מהדור הישן כדי ליצור שילובי ריקוד דינמיים בכל שיעור.

בנוסף

אנו שואפים לתת השראה לדורות חדשים של אמנים וקהלים על ידי מתן קורסים בהם כל המשפחה יכולה לגלות או לחוות מחדש את חדוות התנועה, המוזיקה והריקוד. מורים, כולם מתרבויות וריקודים שונים, שואפים לתמוך בכל תלמיד בחוויית הריקוד שלו. אורבניות מחויבת לעזור לקהילות מגוונות לחקור את אפשרויות ההבעה של תנועה.
כדי לשמוע עוד מידע בתחום של מדריכות היפ הופ מומלץ לבדוק ב- halelu.co.il

אם אתן מחפשות ללמוד ריקוד – מומלץ ליצור קשר עם הללו בית ספר למחול המציע מגוון לימודי ריקוד ובניהם: היפ הופ לנשים

בית הספר בעירוניות מציע הדרכת ריקוד איכותית ללומדים בכל הגילאים במגוון רחב של טכניקות ודיסציפלינות

אימון ריקוד הוא אחת מפעילויות הכושר הכי מתגמלות ומהנות שתוכלו לעשות. ריקוד כצורת כושר הוא באמת מועיל ויש הרבה אנשים שירצו להשתתף בשיעורי ריקוד כושר רגילים.

ישנם סוגים רבים ושונים של ריקוד כושר שאתה יכול לתרגל

כגון סלסה, ריקודים סלוניים ובלט. ריקוד ההיפ הופ, המבוצע בעיקר למוזיקת היפ הופ, כולל רבות מתנועות ריקודי הרחוב שהתפתחו סביב תרבות מוזיקת ההיפ הופ. המוזיקה שמניעה את הריקוד והדמיון התרבותי בין סגנונות אלה של ריקוד רחוב, פאנק וברייק הפגישו אותם תחת אותה תת-תרבות היפ הופ.

תעשיית הריקוד הגיבה לריקוד ההיפ הופ על ידי יצירת גרסה מסחרית משלה

ריקוד ההיפ-הופ האורבני או האולפני הזה, המכונה לפעמים "הסגנון החדש", הוא סוג ריקוד ההיפ-הופ שאתה רואה בראפ, R&B וקליפים וקונצרטים של פופ. פופ, גם צורה של היפ-הופ, הוא סגנון ריקוד המאופיין במתח שרירים פתאומי והרפיה בקצב המוזיקה, המכונה לעתים קרובות פופ. חסימה, המכונה גם הקפאה, היא סגנון ריקוד אופנתי בו הרקדן מחזיק תנוחה אחת לפרק זמן קצר ולאחר מכן ממשיך באותו קצב כמו קודם.

ברייקינג

הוא סגנון ריקוד ספורטיבי ואנרגטי מאוד שמקורו גם בארצות הברית, תוך שימוש בתנועות כמו רוק עליון, רוק תחתון, תנועת כוח ופרייז. רקדני היפ הופ יכולים גם להצטרף לצוותי ריקוד גדולים ולרקוד במופעים ותחרויות. רקדן היפ הופ, באופן אידיאלי עם ניסיון בבלט, עכשווי ו/או ג'אז, ומעוניין ללמד שיעורי ריקוד יצירתי בעתיד. ממוצע בארה"ב $33,973 $16,640 $68,640 שכר בסיס $33,973 בונוס לא רלוונטי הרוויח בונוס לא רלוונטי הירשם בחינם כדי להשוות משכורות ותרבויות באופן אנונימי.

שון Bjerke (ריקוד בית)

הוא אמן לחימה ומורה לריקוד מבוסטון, מסצ'וסטס. בנוסף להעברת כיתות אמן עצמאיות משלו באולפנים שונים, באוניברסיטאות ובקונגרסים מאז 2006, מאז 2010, שון לימד קורסים שבועיים בכוריאוגרפיה מסחרית, היפ הופ וריקוד האוס.

 

היא פרחה בשנות ה-80 וה-90 כשהציגה את כישורי הריקוד שלה במספר פלטפורמות; יצירת סרטי המשך לסרטים "ריקוד הפטיש", האיש הרץ והפרפר. הוא ידוע בעיקר בזכות המוזיקה הלירית והחצי אוטוביוגרפית הנינוחה שלו. מרשל מאת'רס, הידוע גם בשם הבמה שלו אמינם, הוא גם אחד הראפרים הגדולים בכל הזמנים.

היא אחת הזמרות והרקדניות העוצמתיות ביותר של זמננו. היא זכתה בהופעת הריקוד הטובה ביותר בטקס פרסי המוזיקה של Soul Train לשנת 2010 ועבדה עם מפורסמים כמו Akon, Flo Rida ו-Ja Rule.

מאז פרישתה כרקדנית מקצועית

אשלי התמקדה כעת אך ורק בכוריאוגרפיה והוראה, מה שהופך את המטרה העיקרית שלה ללמד את תלמידיה את האמנות והטכניקה של הריקוד. למדריכי Urbanitys יש טכניקה חזקה, מקצועיות ללא דופי ותשוקה אמיתית ללמידה. לדוגמה, שיעורי היפ הופ למבוגרים שונים בשיטות הוראה ובתוכן משיעורי היפ הופ לילדים.

זה יכול לבוא עם תרגול מתמיד ומהלכים חדשים שאתה לומד בכל מפגש. שיווי משקל הוא המפתח בעת ביצוע תנועות כגון מחיאות כפיים, בלוקים וריקודים ברייקדאנס.

המטרה של קרייג

היא להישאר ממוקד ולעולם לא לקחת את היצירתיות שלך כמובנת מאליה. במהלך מסע הכושר שלו, פיל גילה שהתשוקה שלו היא לעזור לאחרים להשיג את מטרות הבריאות והבריאות שלהם, והוא ממשיך לחלוק אהבה ומסירות עם העולם באמצעות הכושר והמותג שלו Xtreme.

אמו הייתה אמנית, וסבו ודודו היו מוזיקאים של להקה גדולה. קרייג צייר בתיכון ולאחר מכן הגיע לפלורידה כדי ללמוד בבית ספר לאמנות.

כרקדן היפ הופ וכוריאוגרף

עבדול סידר שגרות ריקוד לאמנים מפורסמים כמו ג'נט ג'קסון והג'קסונים, ואף ביים את סצנת ריקוד הפסנתר של טום הנקס בבולשוי. סוליד גולד שכרה להקת מחול קבועה, סוליד גולד רקדניות, שרקדה כוריאוגרפיות למופעים המוזיקליים. הם קראו לריקוד החברתי (ריקוד מסיבות) שראו "סגנון חדש", שהיה קיצור לסגנון ניו יורקי. בנוסף להופעה ולכוריאוגרפיה במהלך השנה, שון היה שותף להפקת חמש מופעי בידור באורך מלא עבור החברה.

התחלנו במהלך המגיפה כי במהלך הנעילה הציעו לנו שיעורי זום ולא יכולנו ללמד את השיעורים הקודמים שלנו באופן אישי

שאלנו את דניס לנדמסר אם הוא אוהב את שיעור הריקוד החי המקוון של היום עם מדריך הדקוטה כריסטוס. קרייג גם גאה להיות המנהל הקריאטיבי של לילות פחד במרכז הכנסים של דרום פלורידה. בעוד שברוב האולפנים שלנו יש חללי קירור, אין לנו מקלחת.

 

Similar Posts