עורך דין רשלנות רפואית

עורכי הדין לרשלנות רפואית ב-Dolman Law Group, עורכי דין לנפגעי תאונות, הרשות מציעים ייעוץ והערכת תיק ללא עלות. עורכי הדין של Hauptman, OBrien, Wolf & Lathrop הם בעלי ניסיון רב בטיפול בתביעות רשלנות המעורבות מגוון רחב של אנשי מקצוע בתחום הבריאות. לעורכי הדין בהאופטמן, OBrien, Wolf & Lathrop יש למעלה מ-233 שנות ניסיון בטיפול בתביעות מורכבות של נזקי גוף, לרבות תיקי רשלנות רפואית.

למעשה

מייזי סלייטר, כץ ופרימן זכו שוב ושוב לתואר עורכי הדין הטובים ביותר באמריקה ברשימת עורכי הדין הטובים ביותר ברשלנות רפואית בניו ג'רזי, ואנחנו אחד ממשרדי עורכי הדין הבודדים בניו ג'רזי שיש להם יותר עורכי דין. היה רשום בהיכל התהילה היוקרתי של Injury ב-New Jersey Law Journal. עורכי הדין שלנו מתמחים ברשלנות רפואית, סיעודית ובתי חולים ויכולים גם לייצג אנשי מקצוע רפואיים מנוסים בהם נשתמש כדי להוכיח לחבר מושבעים כי טעות רפואית או חוסר טיפול פגעו בבירור בתובע.

במשרד עורכי הדין של Buckfire

עורך דין עטור פרסים לרשלנות ייצג אותך בהתחייבות שלנו ללא עלות, כלומר נשלם עבור החקירה המלאה של המקרה שלך ונגבה שכר טרחה רק אם תקבל פשרה. אם משרד עורכי דין באקפייר יכול להוכיח שאתה או מישהו שאכפת לך ממנו נפגע ברשלנות רפואית, אנו נתבע אותך. במקרה של רשלנות רפואית הכרוכה במוות של מטופל, אנו מגישים תביעת הריגה עבור בן המשפחה שנותר בחיים לדרישת צדק ופיצויים. אם איבדת אדם אהוב, עורכי הדין רשלנות רפואית שלנו יכולים לעזור לך להגיש תביעת הריגה כדי לחייב את הגורם האחראי באחריות.

אם אתה או אדם אהוב קיבלת פציעה רפואית ומאמינים שזו הייתה רשלנות

נוכל לעזור לך. אם רשלנות זו נוגעת לך או ליקירך, ייתכן שהגיע הזמן להתקשר לעורך דין רשלנות רפואית שיוכל להגיש ולפתור את תביעתך. אם אתה מרגיש שאתה או אדם אהוב קיבלת טיפול רפואי באיכות ירודה, עליך לפנות לעורך דין.

אם אתה הולך לרופא שלך והוא רושם תרופה שלא משפרת את מצבך

חשוב לקבל חוות דעת שנייה. אם נפצעת על ידי רופא או צוות רפואי במהלך הליך, חשוב לדעת אם יש לך תלונות. אם אתה חושד שיש לך תלונה נגד בית חולים או ספק שירותי בריאות, פנה מיד לעורך דין כדי לדון במקרה שלך.

חובה לפנות לעורך דין בהקדם האפשרי לאחר חשד לרשלנות רפואית

אם אתה מרגיש שנפצעת או איבדת אדם אהוב עקב רשלנות רפואית, עליך לפנות לעורך דין מרטין אנד ג'ונס. אם אתה או אדם אהוב נפצעתם עקב רשלנות רפואית, אתם יכולים לסמוך על מורגן אנד מורגן שיספקו לכם את התוצאות הטובות ביותר.

אם אתה או אדם אהוב היית קורבן לטרגדיה זו

אנא שקול להירשם אצל עורך דין מהשורה הראשונה בריאן קאמינגס שיפעל ללא לאות כדי לתמוך בתלונתך על רשלנות. בריאן קאמינגס ישתמש במקצועיות ובחמלה שלו כדי לעזור לך להגיש תביעה נגד הנתבע שפגע בך. בריאן קאמינגס הוא עורך דין ותיק לנאשוויל לפציעות אישיות עם שנים של ניסיון שניתן להשיגו בטלפון או על ידי מילוי טופס יצירת הקשר באתר שלנו.

הצוות המשפטי של Morgan & Morgan יבדוק את מצבך בחינם

ללא התחייבות. אם תרצה ללמוד עוד על האופן שבו רוזנבאום ורוזנבאום יכולים להילחם למען המשפחה שלך, התקשר לעורכי הדין שלנו בניו יורק, ניו יורק כדי לקבוע הערכת תיק ללא תשלום עוד היום. אתה יכול לסמוך על עורכי הדין עטורי הפרסים שלנו שיקבעו את הדרך הטובה ביותר לתוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

עורך הדין עטור הפרסים בהריגה שלנו יכול לעזור לך לקבוע אם אתה כשיר להגיש תביעה אזרחית

עורכי הדין של משרדנו יקשיבו לחששותיך ויספקו לך הערכה כנה של המקרה שלך ויעריכו את כל האפשרויות שלך איתך. עורכי הדין המנוסים שלנו בתחום הרשלנות יוכלו לבחון את הראיות, לערוך ראיונות ולהתייעץ עם מומחים כדי לקבוע אם רופא אינו עומד בסטנדרט הטיפול. עורכי הדין שלנו לרשלנות רפואית יקבלו את הרשומות שלך, יסקרו אותם עם הצוות הרפואי הפנימי של משרד עורכי הדין באקפייר, ולאחר מכן ידונו במקרה שלך עם המומחים הרפואיים שלנו.

אנו פונים למומחים רפואיים שיכולים להעיד על אופי, הסיבה והפרוגנוזה של הפציעה שלך. אנו עשויים גם להיעזר בבודק רפואי שיכול להוכיח את סיבת המוות או את הגורמים שתרמו למותו של מישהו.

למרות שרופאים וספקי שירותי בריאות אחרים אינם יכולים להבטיח שהם ירפאו אותך

יש להם אחריות לטפל בך כמיטב יכולתם. עורך דין רשלנות רפואית בן קרומפ מתייחס ברצינות לטעויות רפואיות ומחויב לעזור לך להטיל אחריות על אנשי מקצוע בתחום הבריאות על הטעויות שלהם.

אחת הסיבות שאתה זקוק לעזרה משפטית של מומחה ברשלנות רפואית

היא שבדרך כלל לא ניתן לפתוח מחדש תביעות אלו לאחר שהרופא, האחות או בית החולים חתמו על הפיצוי ושחררו את הניירת. עורכי דין ממונים מטעם רופאים על ידי חברת הביטוח לרשלנות; הוצאות משפט משולמים על ידי חברת הביטוח, גם אם לקוחו של עורך הדין הוא הרופא המיוצג.

מציאת עורך דין מוסמך

היא קריטית להצלחתו של תיק רשלנות רפואית, במיוחד בהשוואה למקרי נזקי גוף פשוטים יותר (כגון אלו הנובעים מתאונת דרכים קלה). ישנן מספר סיבות מדוע ייתכן שתצטרך לפנות לייעוץ של עורך דין רשלנות רפואית. עורכי הדין שלנו עשויים להיאבק כדי להשיג את הכסף הדרוש לטיפול במחלה או בפציעה שלך ולהמשיך בחייך.

 

Similar Posts