כיצד לשמור על מזגן בבית Image by Lucio Alfonsi from Pixabay

מה עושים כאשר מזגן לא מקרר כראוי – משתמשים בשירות טכנאי מזגנים

יחידות מיזוג אוויר אינן מושלמות. הן יכולות להתקלקל או להינזק בכל עת וכאשר זה קורה, חשוב לדעת מה לעשות. אם אתם שמים לב שבבית בו בחדר מסוים ישנו מזגן לא מקרר כראוי, יש כמה דברים שאתם יכולים לבדוק לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים.

כאשר מזגן לא מקרר כראוי, ייתכן שזה נובע מתרמוסטט פגום. התרמוסטט אחראי להודיע למזגן מתי להדליק ולכבות. אם הוא לא עובד כמו שצריך, אז הטמפרטורה בבית שלכם לא תהיה מווסתת. אתם יכולים לבדוק אם התרמוסטט שלכם עובד על ידי הגדרת המזגן לטמפרטורה גבוהה ולאחר מכן כיבויו. אם המזגן נדלק מחדש לאחר מספר דקות, אז יש לכם תרמוסטט לא תקין.

השלבים הבאים יעזרו לכם לקבוע את הגורם לבעיה כדי שתוכל למצוא פתרון בעצמכם:

  • בהתחלה גשו לבדוק את מסנן האוויר עבור לכלוך ופסולת.
  • לאחר מכן בדקו אם יש לכלוך או פסולת בסלילים.
  • נסו בנוסף לבדוק אם יש סתימות בסנפירי הקבל.
  • לבסוף בדקו אם יש נזילות במערכת.

הבעיות הנפוצות ביותר כאשר מזגן לא מקרר

חלק זה ידבר על הבעיות הנפוצות ביותר של מזגן לא מקרר. בעיות אלו כוללות חוסר באוויר קר המגיע מפתחי האוורור, רמות נמוכות של נוזל קירור ומסננים מלוכלכים.

הסימן הראשון שיש לחפש הוא אם יש חוסר באוויר קר המגיע מפתחי האוורור. אם זה קורה אז ייתכן שיש בעיה עם המערכת עצמה או עם הגדרות התרמוסטט. הסימן השני שיש לחפש אם יש רמות קירור נמוכות במערכת או אם הייתה דליפה באחד החיבורים ביחידה החיצונית. הסימן השלישי יהיה מסננים מלוכלכים שיש לנקות או להחליף כי הם סתומים ואינם יכולים לעשות את עבודתם כמו שצריך.

מה עליכם לעשות כאשר מזגן לא מקרר ואין לכם יכולת לתקן

יחידות מיזוג אוויר מתוכננות להיות נטולות תחזוקה למשך 10 שנים או יותר. עם זאת, ישנם כמה גורמים שיכולים לגרום ליחידה להתקלקל. הבעיה הנפוצה ביותר במזגנים היא שהם מפסיקים להתקרר. בעיה זו יכולה להיגרם ממגוון בעיות, כולל מסננים סתומים, סלילים מלוכלכים ומנועים שבורים.

יש אנשים שחושבים שהמזגן שלהם לא עובד בגלל שחם מדי בחוץ או בגלל שהם חיים באקלים חם. האמת היא שישנן סיבות רבות אחרות מדוע מזגן עשוי להפסיק לפעול כראוי. יחידת מיזוג אוויר אינה זקוקה לתחזוקה אם היא פועלת כהלכה. אבל אם שמתם לב שהמזגן לא מספיק מקרר או שהוא מתקלקל, אז כדאי לקבוע פגישה עם טכנאי מזגנים.

הם יכולים לעזור באבחון הבעיה ולהמליץ על פתרון. כמו כן, קיימת לכם גם אפשרות להזמין מתקין מזגנים כאשר המזגן הגיע לקצה יכולת הקיבולת שלו.

בעיות נפוצות של מערכות מיזוג אוויר

מערכות מיזוג אוויר הן המכשיר הנפוץ והיקר ביותר במשק בית. אז זה לא יוצא דופן עבורם להתקלק או לפתח בעיות מסוימות. הבעיה הנפוצה ביותר במזגנים היא שהם לא מקררים מספיק או שהם לא מקררים בכלל.

הסיבה העיקרית לכך שמערכת המיזוג שלכם לא מקררת מספיק היא בגלל מסנן סתום. המסנן הסתום יכול גם לגרום ליחידה שלכם לעשות יותר רעש, מה שיכול להיות סימן גם לבעיות אחרות.

הדרך הטובה ביותר להימנע מבעיות עתידיות עם המזגן שלכם היא לתת לו טיפול על ידי טכנאי מזגנים לפחות פעם בשנה, במיוחד אם אתם גרים באזור שמקבל שימוש רב מהחום והלחות במהלך חודשי הקיץ.

הבעיות הנפוצות ביותר של מערכות מיזוג אוויר הן הבאות:

  • מזגן לא מקרר.
  • מזגן קופא.
  • מזגן עושה רעש חזק.
  • מזגן דולף מים.
  • מזגן מריח רע.

אנו מקווים שנהנתם מקריאה של מאמר זה העוסק בנושא מזגן לא מקרר, מקווים שניתנו לכם כל התשובות לשאלות ושלמדתם דברים חדשים בנושא, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

Similar Posts