מימון לרכב

איך משיגים מימון לרכב?

עם קרוב ל-4 מיליון כלי רכב על כבישי ישראל, אין כל צל של ספק – הישראלים אוהבים את הרכבים שלהם. מרכבי עבודה ומשאיות, לכלים כבדים או תחבורה ציבורית, בין אם זה רכבים בליסינג, רכבי יוקרה ספורטיביים או רכבי שרד, קטנועים ואופנועים, המגוון וכמות הרכבים בישראל רק הולכים וגדלים. מאיפה לכולם יש כסף לכל כך הרבה כלי רכב? התשובה פשוטה – הם מקבלים מימון לרכב.

מימון לרכב
מימון לרכב

עולם המימון לרכב הלך וגדל בעשור האחרון, וכיום המוני ישראלים, גם כרוכשים פרטיים וגם כחברות המחזיקות ציי רכב, משתמשים בכלי המימון הזמינים לציבור הרחב. נכון, חלק מהכלים זמינים רק לחברות או לקניינים גדולים, בעוד שכלים אחרים זמינים לכלל האוכלוסיה. בכל זאת, לא כולם קונים חמש, שש או עשרים רכבים. ועדיין, יש מספיק כלי מימון לכל מחפשי הרכבים בישראל, וגם עבורכם.

הפרטים הקטנים של המימון לרכב:

  • המימון מגיע לרכבים חדשים, ולא מתפרש לשוק רכבי היד השניה. מדובר ברכבים שמגיעים ישירות מיבואני רכב רשמיים ומסוכנויות מורשות, שכן מישהו מממן אתכם, והמישהו הזה רוצה להיות בטוח שהרכב שהוא מממן תקין ותקני, חוקי ושווה את הסכום הנדרש עבורו.
  • החזרים חודשיים נוחים – הרעיון עם מימון הוא שאתם לא צריכים לשים "בוחטה" של כסף במכה אחת. זה חוסך לכם את כאב הראש של ההוצאה הגדולה, מאפשר לכם להמשיך להתנהל באופן שוטף ופשוט לשלם תשלומים נוחים חודש בחודשו. פריסת תשלומים טובה צריכה להציע אפילו עד 99 תשלומים, כאשר לרוב תוכלו למצוא גם החזרים קטנים יותר לצד החזר "בלון" על חלק מהסכום.
  • השירות הנלווה – לרוב כאשר מדובר בהלוואה לצורך רכישת כלי רכב, אתם מקבלים גם שירות של איתור הרכב הנכון לפי הצרכים שלכם, ישירות אצל יבואן או סוכנות מורשה.

שירות פרטי לרכבים פרטיים

חשוב לדעת שאם אתם מחפשים מימון לרכב חברה, מדובר בענף ספציפי מאוד. השוק הפרטי עובד בצורה אחת והשוק המסחרי פועל בצורה אחרת, בהרבה מאוד דברים, כמו גם בכל הנוגע למימון כלי רכב. אם אתם תאגיד או חברה בע"מ למשל, אתם צריכים למצוא חברה שמציעה מימון לחברות. אם אתם אדם פרטי המחפש מימון לרכישת רכב פרטי (ולא רכב שישמש את החברה שלכם!), אזי אתם יכולים למצוא מימון אפילו מגופים כמו חברת אשראי גדולה.

עוד משהו שחשוב לזכור הוא שבסופו של דבר מדובר בהלוואה. כלומר, אתם, או יותר נכון היבואן או הסוכנות, מקבלים סכום גדול של כסף עבור הרכב שהם מספקים לכם. פשוט זה לא אתם שמשלמים את הסכום. אבל אתם חתומים עליו, עם כל מה שמשתמע מכך. לכן כאשר אתם לוקחים הלוואה למימון רכב חדש, וודאו כי אתם פורסים את התשלומים בצורה שתהיה לכם נוחה וקלה להחזר.

Similar Posts