אזרחות אירופאית
|

היתרונות של אזרחות אירופאית לישראלים

ככל שהמצב הפוליטי בישראל ממשיך להיות לא ודאי, יותר ויותר ישראלים שוקלים את אפשרויות האזרחות שלהם. אפשרות אחת שצוברת אחיזה בקרב רבים היא אזרחות אירופאית.

קבלת אזרחות אירופאית יכולה לספק מספר יתרונות לאזרחים ישראלים, כגון גישה לשירותי בריאות, הזדמנויות חינוך, חירויות נסיעה ויציבות כלכלית.

בואו נסתכל מקרוב מדוע אזרחות אירופאית עשויה להיות הבחירה הנכונה עבור חלק מהישראלים.

יתרונות פיננסיים של אזרחות אירופאית

אחד היתרונות האטרקטיביים ביותר של קבלת אזרחות אירופאית הוא יציבות פיננסית. עם דרכון של האיחוד האירופי, תהיה לכם גישה למאות מלגות ומענקים שיכולים לפתוח הזדמנויות חינוכיות ולעזור לכם להקים עסק או להבטיח עבודה באירופה. אתם גם תהיו זכאים להנחות מס על הכנסתכם אם אתם מתגוררים בחו"ל – דבר שאינו זמין באמצעות אזרחות ישראלית רגילה.

בנוסף, עם דרכון של האיחוד האירופי מגיע חופש מתנודות שער החליפין – כלומר לא תצטרך לדאוג מהתנודה המתמדת בין האירו לשקל בעת ביצוע עסקאות באירופה. זה יכול לעזור להעניק לך יציבות פיננסית מסוימת בזמן המגורים בחו"ל.

במידה ואתם רוצים להוציא אזרחות אירופאית אך אתם לא יודעים היכן להתחיל, אנו ממליצים ליצור קשר עם עורך דין נוטריון עמיחי זילברברג. תוכלו למצוא אותו בכתובת אתר האינטרנט הבאה: https://www.amichaizlaw.co.il/

חופש וטיולים

לאזרחים אירופאים ניתנת גישה ללא ויזה לכל המדינות במרחב שנגן (הכולל 26 מדינות אירופאיות). המשמעות היא שאם תקבלו דרכון של האיחוד האירופי, לא תצטרכו עוד לדאוג להגשת בקשה לוויזה או שיסרבו לכם בגלל הלאום או ארץ המוצא שלכם – מה שמעניק לכם הרבה יותר חופש בכל הנוגע לנסיעות. 

יתרה מכך, עם דרכון של האיחוד האירופי לא תצטרכו לדאוג מתורים ארוכים במכס או חיפוש המטען שלכם עם ההגעה למדינות מסוימות, כמו שישראל חווה לפעמים בגלל מערכת היחסים המחלוקת שלהם עם מדינות אחרות. זה יכול להפוך את הנסיעה לחו"ל להרבה יותר פשוטה ופחות מלחיצה ממה שהיא כיום עבור ישראלים שבדרך כלל דורשים אשרות ליעדים רבים ברחבי העולם כולל אירופה.

הטבות בריאות

אזרחי האיחוד האירופי זכאים לגשת למערכות בריאות ציבוריות בכל המדינות החברות – מה שאומר שאם תקבלו אזרחות באיחוד האירופי, לא תזדקקו עוד לביטוח בריאות פרטי בזמן שאתם חיים באירופה! 

בנוסף, אם יש טיפול רפואי ספציפי זמין בחו"ל שאינו זמין בישראל – כגון טיפולי הפריה חוץ גופית – אזי דרכון האיחוד האירופי יכול לעזור להגשים את החלום הזה על ידי מתן גישה קלה יותר ועלויות נמוכות יותר הקשורות לטיפולים שנמצאים רק מחוץ לגבולות ישראל. 

לבסוף, מכיוון שאירופים אינם כפופים לסנקציות אמריקאיות כמו האיראנים (לדוגמה), הם יכולים לקבל טיפול רפואי מרופאים אמריקאים מבלי לדאוג שיסרבו בגלל הלאום שלהם או ארץ המוצא שלהם – דבר שנעשה קשה יותר ויותר עבור אנשים מסוימים חלקים מהעולם כולל איראן וסוריה, אך לא אלו מאירופה, בעיקר בזכות קשריה הדיפלומטיים הטובים יותר עם אמריקה מאשר היו למדינות אחרות באופן מסורתי.

לכן השגת דרכון של האיחוד האירופי עשויה לפתוח אפשרויות חדשות לטיפול רפואי שאולי לא יהיה זמין במקומות אחרים!

לסיכום המאמר על הנושא אזרחות אירופאית

כאשר בוחנים את האפשרויות שלכם כאזרחים ישראלים המחפשים צורת מגורים חוקית אחרת, שקלו לבחון קבלת אזרחות אירופאית מכיוון שהיא מספקת יתרונות רבים לרבות חופש נסיעה בכל המדינות החברות ללא צורך בויזות – גישה לשירותי בריאות ציבוריים, יציבות כלכלית, והזדמנויות חינוכיות שמעולם לא היו זמינות קודם לכן באמצעות אזרחות ישראלית רגילה בלבד.

עם כל היתרונות הללו משולבים בחבילה אחת – מה עוד מישהו יכול לבקש? התחילו את תהליך הגשת הבקשה שלכם עוד היום!

Similar Posts