ניתוח הגדלת חזה

מה ההחלמה לאחר ניתוח הגדלת חזה?

כאשר אנו מבצעים פרוצדורה רפואית אנו חייבים לדעת עליה הכול בכדי להבין האם כדאי לנו לעשות את הפרוצדורה או לא. אנו צריכים להבין האם הפרוצדורה כואבת, מהי ההחלמה לאחריה וכיצד מבצעים אותה. זה נכון גם כאשר אנו עושים ניתוח הגדלת חזה. על רקע זה עולה השאלה מה ההחלמה לאחר ניתוח להגדלת חזה? אם כן אתם צריכים להבין כי ההחלמה תלויה ברופא המבצע את הניתוח.

ככל שהמנתח הפלסטי יהיה יותר טוב כך ההחלמה תהיה פחות כאובה. לכן כדאי לכם לבחור בפינצטה את המנתח הפלסטי שאליו אתן פונות וכך להבטיח כי הניתוח יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. כאן אנו רוצים להכיר לכן את ד"ר מייליק – מנתח פלסטי אשר נחשב בעיני רבים למנתח המוביל בארץ בניתוחים פלסטיים ובטח בניתוחי הגדלת חזה.למי מיועד ניתוח הגדלה של החזה?

שאלה חשובה נוספת שיש לתת עליה את הדעת היא למי מיועד ניתוח הגדלת חזה? אם כן הניתוח מיועד לרוב לנשים מעל גיל שמונה עשרה אשר רוצות לעבור ניתוח להגדלת חזה בגלל שהן מרגישות כי החזה שלהן קטן מדי.

פעמים רבות חזה קטן גורם לירידה בביטחון העצמי אצל נשים רבות והן מרגישות הרבה יותר טוב עם חזה גדול יותר. מכיוון שביטחון עצמי הוא בין הדברים החשובים בחיים אזי גם ניתוח להגדלה הוא בין הדברים החשובים בחיים. אם את אישה וכל החיים הרגשת כי החזה שלך קטן מדי אל תהססי ותעשי בהקדם ניתוח להגדלת החזה שלך, את לא תתחרטי על כך.

שימו לב לשתלים ששמים לכם בעת ניתוח הגדלת חזה

אחד הדברים החשובים ביותר בעת ניתוח הגדלת חזה הוא השתלים ששמים לכם בחזה. ניתוח להגדלת החזה תלוי במידה רבה בשתלים שבהם עושים שימוש וזה משהו שאסור להתפשר עליו. יש שתלים LOW PROFILE ושתלים HIGH PROFILE כמו גם שתלי שומן ושתלים אוטונומיים.

כדאי לכם להתייעץ עם הרופא המנתח ולהבין מה היתרונות של כל שתל ושתל ומה החסרונות של כל שתל ושתל ורק לאחר ההתייעצות הזאת להחליט איזה שתל לשים בגוף שלכן. השתל ישפיע מאוד על מראה החזה שלכן ולכן אל תזלזלו בנושא זה מכיוון שיש לו השפעה עצומה על הניתוח ועל סיכויי ההצלחה שלו.

האם יש דבר כזה ניתוח הקטנת חזה?

עד עתה דיברנו על ניתוח הגדלת חזה אך עולה השאלה האם לצד ניתוח להגדלת חזה יש גם ניתוח להקטנת חזה? אם כן התשובה היא חיובית. כיום יש ניתוחים להקטנת חזה ונשים רבות שלא מרגישות בנוח עם חזה גדול בוחרות לעשות ניתוח זה. פנו אל ד"ר מייליק – מנתח פלסטי אשר הינו מומחה גם לניתוחים להגדלת חזה וגם לניתוחים להקטנת חזה וכך תוכלו ליהנות מן החזה המושלם – בשבילכן ובשבילכן בלבד.

Similar Posts